Veel gestelde vragen
Hieronder vind je de meest gestelde vragen, mocht je antwoord hier niet tussen staan neem dan gerust contact met mij op en ik zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Kijk ook eens in ons kenniscentrum met alle artikelen over onze producten, hier staat extra informatie over bijvoorbeeld onderhoud van producten en stijl advies.
Algemene vragen
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail, telefoon en chat. Je kunt ons e-mailen via info@bylau.nl of appen naar 0611200512. Bekijk de contact pagina voor al onze informatie.
Wat is het retourbeleid?
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Je ontvangt dan een volledige terugbetaling, minus de verzendkosten. Je kunt je bestelling retourneren door deze te verzenden naar het adres dat op de retourbon staat vermeld.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
We accepteren betalingen via directe bankoverschrijving, dan wordt uw product verzonden zo gauw wij de betaling binnen hebben en Ideal.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het bestelde product en de bestemming. Je kunt de verzendkosten bekijken op de afrekenpagina.
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
De gemiddelde levertijd is 5-7 werkdagen. Vaak kunnen we ook eerder leveren, neem contact met ons op voor de mogelijkheden. De producten zijn voornamelijk gemaakt van natuurlijke materialen en allen uniek, het verpakken en zorgvuldig versturen neemt meer tijd in beslag dan bij standaard fabrieks artikelen
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen via de track & trace-code die je ontvangt na het plaatsen van je bestelling. Je kunt deze code vinden in je bestelbevestiging.
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Onze producten worden standaard geleverd met een garantie van 2 jaar op fabricagefouten. De garantievoorwaarden staan vermeld in onze algemene voorwaarden.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. De instructies voor het retourneren staan vermeld in de retourvoorwaarden. Je kunt altijd contact met ons opnemen om te kijken of we wat anders voor je kunnen betekenen als het product niet geheel in smaak valt.
Product specifieke vragen
Hoe zijn de producten van Balinese oorsprong?
Al onze producten zijn gemaakt in Bali, Indonesië, door ambachtslieden die hun vaardigheden al generaties lang doorgeven. We werken samen met lokale gemeenschappen om ervoor te zorgen dat onze producten op een eerlijke en duurzame manier worden geproduceerd.
Wat zijn de gebruikte materialen?
We gebruiken natuurlijke materialen uit Bali, zoals schelpen, rotan en riet. Deze materialen zijn duurzaam en geven onze producten een unieke uitstraling.
Hoe verzorg ik mijn producten?
De meeste van onze producten zijn onderhoudsvriendelijk. Je kunt ze schoonmaken met een zachte doek en zeepwater. Voor sommige producten zijn er specifieke verzorgingstips, zoals het gebruik van een olie of wax om de glans te behouden. Op de pagina van het product wordt de specifieke onderhoudsroutine gemeld als deze afwijkt.
Waar vind ik de afmetingen van het product?
De afmetingen van elk product staan vermeld op de productpagina.
Is het product verkrijgbaar in andere kleuren of materialen?
Sommige producten zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren of materialen. De beschikbare opties staan vermeld op de productpagina.
Is het product op voorraad?
De voorraadstatus van elk product staat vermeld op de productpagina.